Saturday, 20 May 2017

Anak Asyik Berkepit dengan Hey Jom Bijak Sains



Lately buku ni glemer yang amat. Sebut Hey Jom bijak Sains mesti anak-anak darjah 3-6 tau.
Apa ? Korang takde lagi buku ni untuk anak-anak? Memang sangat ketinggalan la tu namanya hehe.

Buku mana tu?
Buku ni ye



Nak tengok page dalam?
Jom






Apa kata ibu-ibu yang dah beli buku ni ?



Haa..kan dah kata..anak-anak memang suka.
Terus berkepit dengan buku ni.
Nak anak-anak anda minat sains jugak tak ?

Meh order..RM6 je pun




Harga : RM6.00
Exclude postage




Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda? 
 Hubungi saya - 
Puan Farida 
Call/wa/telegram 019.9425608

No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015