Friday 17 November 2017

Read Easy Beginner & Read Easy Activity Book - Basic Set to learn English




Special untuk anak-anak seawal 5 tahun yang baru mula nak belajar 
membaca Bahasa Inggeris dan set ni menggunakan fonik.
Ada panduan penggunaan untuk Read Easy Beginner tapi tak disertakan CD.
Boleh refer YouTube untuk panduan lagi jelas.

Best ke set ni?
So far set ni la yang paling banyak tadika guna,
maksudnya paling best la tu kan.
Anak saya pun guna yang ni juga. 

Ada je yang guna Read Easy Beginner je tak guna activity book.
Tapi kalo nak lagi berkesan memang la kena buat latihan kan.
Lagi mudah anak-anak nak ingat kan.

Apa yang ada dalam pakej best ni ?

💥 Read Easy Beginner
- ada 8 buku dan flash card

💥Read Easy Activity Book 1 & 2 
- buku ni bersaiz A4.
- setiap buku mempunyai 50pages
- contoh aktiviti :
match & color
paint, color  & trace
trace & write

Saya share some pages dalam buku-buku ni.











Best kan?
Buku aktiviti besar dan anak-anak suka nak buat aktiviti.

Nak anak-anak senang membaca English tak?
Jom dapatkan buku ni ye.



Harga : RM69.80
Exclude postage



Anda berminat dengan Produk Anak Saya Bijak? 
Bagaimana nak dapatkan produk terbaik ini untuk anak-anak anda? 
 Hubungi saya - 
Puan Farida 
Call/wa/telegram 019.9425608




No comments:

Copyright to Anak Saya Bijak
Designed by UMIESUEstudio 2015